HTML

kötelező biztosítás

Kötelező biztosítással kapcsolatos információcsere

hasznos linkek

Archívum

2007.11.03. 13:30 stoti

A kötelező biztosítás kalkulátorok adathalászok?

    Pl ezen az oldalon kilehet számolni a kötelező biztosítás összegét. Megnéztem, és végigjátszottam (mint a birka). Mire megtudtam mennyit tudnék spórolni, egy nagycsomó személyes adatot lekértek fölöslegesen (jobb helyeken adathalászatnak hívják).
    Pl nemértem miben befolyásolja az autó biztosítását, hogy férfi vagy nő köti. Tudtomal ez alkotmányellenes, mert ha nem akkor elfelejtették megkérdezni, hogy cigány vagy zsidó vagyok-e. Vagy, hogy pontosan mikor születtem? Miért nem elég csak az életkor? És ami végképp fölösleges a rendszám. Miben befolyásolja a kötelező biztosítás összegét?
    Én úgy érzem a biztosítást eladó cégek így extrainformációhoz jutnak a tulajdonosokról, amivel aztán kereskednek majd.
    Ha más is így érzi, írjon!

6 komment

Címkék: marketing tech blog vélemény internet közlekedés utazás autó biztosítás biztosító kötelező alkusz gépjármű


A bejegyzés trackback címe:

https://kotelezo.blog.hu/api/trackback/id/tr99217022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna 2007.11.03. 17:13:58

Nem muszáj valós adatot megadnod azoknál, amelyek nem befolyásolják a díj összegét. Pl. rendszám, teljesítmény stb.Gondolom, ezeket az adatokat azért kérhetik el, mert díjkalkulátor és KÖTÉS egyben van. A szerződés kötéséhez pedig szükség van ezekre az adatokra.

Ennek ellenére az adathalászat nincs kizárva. Azt hiszem tavaly olvastam valahol, hogy miután az illető kitöltött egy ilyen kalkulátort , és az akkori biztosítója nem szerepelt az első háromban, nem sokra rá felhívta egy ügynök az akkori biztosítójától, hogy mégiscsak neki személyesen lehetne olcsóbb is.

stoti · http://mozgasserult.blog.hu 2007.11.04. 10:23:31

Hát igen. Mondjuk üdítő hallani hogy az ügyfél profitál az ilyen rendszereken, de nekem idáig csak a zacc jutott belőle (reklám-sms, spam, meg papírhegy a postaládámba).

Mondjuk te tudod mi történik az ilyen ürlapoknál és mit kell hitelesen megadni, de anyukám meg a feleségem még az anykönyvi kivonatot is feltöltötte volna ha kérik.

X 2007.11.27. 19:11:17

Írj be fiktív adatokat, illetve számoknál a valóshoz küzelieket.
KI MONDTA, hogy valós adatokat KELL megadni? Senki. Naugye...

onlinedij · http://onlinedij.hu 2009.08.07. 09:18:13

Az alkuszokra is vonatkoznak adatkezelési szabályok.

paulusscalavus 2009.11.22. 00:29:37

Xnek igaza van, de érdemes játszani, mert durva különbségek jönnek ki, én is csak pislogtam. Najó, az is igaz, hogy nem szoktam összetörni a kocsit. :D

beranna 2009.11.26. 00:22:12

Srácok, tudja valaki, hogy hány százalék váltott már biztosítót? A Genertelhez szerintem mindenki át fog menni, aki látta a reklámfilmjeiket. :)
süti beállítások módosítása